Jobbar helg

 
LÖRDAG
130504
Monika & Mona
Grattis
 Våra fina dagar med sol
:)
 
 
 
GODER MORGON
 
 
Jaså du tittar in på helgen, det är ju kul.
Hoppas du kan le lite när du läser om denna dag.
 
 
Min klocka ringer 5.00 och det är bara att rusa in i duschen, kalt......
på med kläder och försöka bli varm.
Frukosten och en kopp kaffe är standar. Nog för att man
kanske inte skall dricka så mycket kaffe men dom får
säga vad de vill kaffe är en dryck man inte kan vara utan :) 
 
 
 
Dagen lider mot den delen av klocka när jag skall ta mig till jobbet.
Min gubbe gillar detta att jag slipper vecka honom för att komma till jobbet.
Jag kör skälv, det gillar han och jag också.
Är helt oberoende nu :) rätt nice tycker jag :)
 
 
 
Jag skall väl passa på att önska en bra dag  och hoppas ni tar hand om dagen och går ut i solen :)
Få energin och bli piggare.
Jobba, jobba, jobba.
Massa med jobb i dag skall hinna med att fixa de mesta.
Städa rum och fylla på, dammsuga och torka av.
Det är full rulle.
 
 
 
Sen blir det ju massa annat också jag förlängger min dag till
20.30 för det blev en akut situation.
Men det är så man gör med ett arbete med människor,
man kan inte bara gå hem ibland.
 
 
Väl hemma letar jag lite efter min kära gubbe, han verkade inte vara hemma och han
svara inte på mobilen. Jag kör ner till garagen och ser om han är där men nej det är han inte.
Då får jag ta mig hem igen och går upp för att se.
Han är hemma.
 
 
Varför svara du inte på din mobil???
Har du druckit så många öl att du har vågor i öronen??
Men han vart hemma i alla fall.
Då skall jag varva ner och sen är det sängen som väntar.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0