Kalas

LÖRDAG
130511
Märta & Märit
Grattis
Noa & Lukas
Grattis 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej i dag kan det bli lite kul med bilder från kalaset och lite barnbarn. 
Hoppas det blir en bra dag med sol och kärlek.
Vi kör så får vi se.
 
 
 Morgon rutiner klockan sex i dag, duscha, klä sig, äta frukost,
kolla FB, kolla mail och skriva på bloggen.
Det var de och klockan tickade i väg mot sju tiden.
Skall kolla lite nyheter om ett tag så tiden fortsätter att rulla på.
Jag och Gubben åker ner till centrum och lämnar in travet.
Tar en fika också.
 
Djupt koncentrerad på att knyta balonger.
 
 
Sen skall jag bege mig till Salem och plocka upp barn.
Två stycken får jag med mig.
Det är kul att jag får några för huvud taget.
Mot Huddinge klockan 12.20 hej och hå.
Kommer lagom till kalaset.
 
Många barn och föräldrar kommer över på kalaset.
Många fina presenter får dom.
Dom ser rätt nöjda ut.
 
Vi drar oss hemåt igen vid 14.30 tiden.
Jag kör Robin ner till garaget, han skall vara hos Jinmmie och Nea på kvällen.
Då är det bara att åka hem och fixa mat till barnen.
Köttfärs såg med  spagetti.
 
Trollungen är trött så jag kör hem dom till sex.
Joline somnar i bilen så klart.
Hon är en trött gris.
 
Så nu tar jag mig hem en kort sväng förbi Camilla också.
Vi skall kanske promenera i morgon med det vet jag inte än.
Ett av barnbarnen skall ha kalas så vi skall dir.
 
Nu är det bara sängen kvar. Hoppas på en lång sömn i natt.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0