Kläm dag

 
ONSDAG
130510
Esbjörn & Styrbjörn
Grattis
Jag ger den till mina barn 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hejsan igen
Ny dag nya utmaniungar.
Du får hänga med på denna dag och se vad som händer i mitt tråkiga normala liv.
 
 
Det är ju så att jag har ett morgon pass och det menas
7.30 - 16.00 pass.
Så min klocka skall ringa 5.00 men jag vaknar 15 minuter före, pling.
Duschen, på med kläder, sen är det frukosten, kaffet och sen iväg.
Nej innan jag åker i väg hinner jag kolla in FB. :)
 
En kaffe på jobbet innan jag börjar med medicin delning.
Jag har delat klart till 9.00 då är det underbara fredagsfrukost på jobbet.
 
 
Mums gottis.
Kaffe, ny bakade mini bagetter, ost, skinka, grönsaker,
kokt ägg.
Det är också själva grejen att vi all sitter tillsammans.
Det är så trevligt.
 
Nu kommer två duschar för mig på mina tanter.
Sen lite extra pyssel och städ hos dom.
Man har full rulle fram till lunch.
Lunchar med Karlsson. Möte klockan 13 och SOL 14.
Hem gång 16
Då tog denna dag slut.
 
Hem och snacka i telefonen fram och tillbaka med stora sonen.
Tråkigt att han alltid skall lägga skuld på mig när det är något.
Jag älskar honom ändå han är ju min son, men jag behöver inte ta all skit gamet.
 
Så blir det middag, grillat med Daniel, Annelie, Camilla och Thomas.
Sen hem för att ta det lugnt och mysa i ett bad.
Kvällen kommer och jag skall slå in presenter till
två killar, Noa 6 år och en Lukas 4 år.
Jag skall ha två tjejer med mig i morgon dit hoppas jag.
Så på återseende i morgon.
Kan ju bli lite bilder då.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0