Kvälls pass

 
FREDAG
130503
John & Jane
Grattis
Mikaela Andersson
Grattis Mickan 
 Jane Westerberg
Grattis på namnsdagen
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej hoppas dagen är bra och att du gillar vad du läser.
Eller gillar, det är väl mer att jag tycker det är roligt att du
är inne och läser här.
 
 
Jag har ett kvälls pass att jobba i dag först är det  upp och äta frukost,
sen är det gymmet, sen en dusch och en kaffe.
Jag skall passa trollungen en timme så det är bara att åka till Salem vid 10.30.
Men hon sov ju :(
 
 
Så då är det bara jobbet nu då :)
Väl på plats är det så mycket att stå i. Först var det dokumentation
med genomförandeplaner. Sen var det köket som gäller och
sen var det bara att maxa på för kvällen.
 
Jag fick ett snabbt besök av son med fru dom skulle handla för morondagens möte i garaget.
Jag sluta 21 .00 och det var bara att brassa på ner till Statoil och införskaffa sig lite dricka.
Jag körde hem Ida också, snäll som jag är :) så hon slipper bli sen hem.
Nu är jag hemma och fick höra att gubben vara orolig för jag
är en kvart sen:
Det är väl bra att han kollar så inget händer :).
Nu är det sängen som ropar.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0