Ledig

 
TISDAG
130507
Carina & Carita
Grattis
Joline
På sin första sommar dagen ute i klänning
Söt som få 
 
 
 
GODER MORGON
 
Oj då har du sätt termometen i dag??
Den är redan 11 grader i skuggan klockan 7 det låter lovande.
Så det kan alltså bli en varm och skön dag i dag :)
Vi kör väl min blogg lite först.
Då kör vi.
 
 
Vaknade före klockan i dag, så där 4.35, det var inte bra
så jag pröva att ligga kvar (eftersom mina nära och kära säger att
det är bara att göra så somnar du om ....eller hur!) men inte kan jag somna om.
Så upp en dusch och vad upptäcker jag ...
svartmögel mellan kakelplattorna, va fan är nu detta???
 
 
Jag måste ringa Botkyrka bygge i dag detta är inte bra.
Det ser inte så bra ut detta.
 
Det är väl då prio ett i dag att ringa dit.
Så får vi väl följa med under dagen vad vi skall göra.
En sväng till Camilla på en snabb fika eftersom jag skall till Salem
och gosa med tjejerna.
Innan jag åker dit är jag hos läkaren, jag ser ut som en
koalabjörn fast röd och vit :)
Har ingen aning om vad som hänt, jag har inte solat det vet ja med säkerhet.
Läkaren glömde av mig  en smula fick vänta i 40 min, innan jag kom in.
Men sen gick det fort
Lita salvor och sen
tack och hej.
 
 
 
Nu är det bara att äta och sen till Salem.
 Kommer till Salem lagom till Johanna slutar.
Fick blommor av Amanda söt nosen. :)
 
Vi stannar ute medans mamma Nea är på sjukgymnastiken.
Det är varmt som bara den i dag, det är säkert massor med grader ute i dag.
Så våren var en blinkning och sen är det sommar på en gång.
 
 
 
Nu har jag hämtat ut mina salvor till facet och hoppas på bättring.
Kladdigt blir det men det blir bra hoppas jag.
Jag skall ta mig hemåt och laga lite mat till min lille man :)
Vist ja jag skulle ju köpa en ny mopp, fasen också,
jaja jag åker senare efter maten, nu måste jag fixa mat.
 
 
 
Det blev en lätt god mat, karré med potatis och sås, grönsaker.
Middagen avklarad och trött som fasen blev jag.
En kopp kaffe på detta och sängen :=
Nej ... det är förtidigt då är jag vaken från ett i natt.
 
 
 
Vist ja jag åker och köper moppen :)
Då går det några minuter .....hahaha.
Så nu är det klart, massa städ prylar blev det.
 
 
 
Nya svampar också.
Råka köpa ett billigt skräp sist.
Det var ingen höjdare, det är bättre med rediga saker.
Nu skall det städas .... BARNEN ....
hahgahahaha
 
 
 
Oj men titta här, har ni varit på promenad??
Wilma, Linus med mamma och pappa.
Kul att se er. :)
En kvälls kaffe jaha ja.
Vars god då.
 
 
 
Oj jag höll på att missa, skall hämnta Saga i Broängen.
Hon har träning där på tisdagskvällar.
Skynda
 
Nu är det kväll för oss, lägger oss för att titta på TV ,,,
bra sömnmedel för mig.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
En fantasifull trollslända.
Fina djur 
 
 
Magiska djur
 
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0