Ledig med smärta :(

 
 
MÅNDAG
130520
Karolin & Carola
Grattis
Vi
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej
Ja du nu skall vi vara med smärtan i dag.
Fasen vad det är jobbigt att ha ont, det är inge kul det är smärta Hugo
konstant i kroppen. Dock har det lagt sig på vissa ställen så nu kan man nästan peka på
smärtområdet. Detta blev dagen av i dag.
 
 
Jag har inte ställt någon klocka men vakna i alla fall tidigt, Så det
är bara att försöka ta sig till duschen och känna varma vattnet på den ömmande kroppen.
Det är ju skönt som få, duschen är en underbar uppfinning.
Jag älskar den som bara den.
Varmt vatten på kroppen är så skönt.
 
 
Nå ja stå där och glömma tiden, man blir som ett russin i huden.
på med kläder och inta lite frukost.
Det går ju smidigt.
 
 
Så var det detta gluttande på FB, och vad som händer i världen.
Det är ju bra att denna sida finns.
Sen att människor använder detta medium till fel saker det kommer nog alltid att vara så.
Men de flesta vet vad allmänna media sidor är för något.
 
 
Så denna dag är det bidrags dag för familjer med barn och det kan man bara gratulera till,
jo jag har barn och dom har månadspengar så det går till dom.
Men mina jobbar lite för dom förstås.
Det ingår i utvecklingen att man jobbar för att få lite län, eller hur.
 
 
 
Denna dag skall inte bestå av många knop, jag kommer att
hålla mig så lugn och fin att det inte kommer att kännas någon stans
att jag gör något. Förstår du vad jag menar med de??
Dagen skall bara vara här och vara lugn och fin.
 
 
Klockan är så pass att jag skall rulla till Salem.
Har lovat att passa barnbarn medans Nea är och sliter lite
muskler hos sjukgymnasten. Det är bra för en öm kropp.
Tar en sväng till sonens jobb också med lite dricka. Han behöver det när han sliter hårt.
Min kära son.
 
 
Så ja nu är det bara att invänta soc, dom skall komma och hälsa på
och det är ju bara att vänta och acceptera.
Ett måste när man är familjehem till något barn.
Det är ju trevligt med lite fin fika :)
 
 
Så avklarat fort som attan i dag, ny tid bestämt.
och så var gubben hemma och han har fått tag i en diskmaskin billigt,
OK och ny tvättmaskin.
Coolt
Så den där diskmaskinen är ju då smalare än den vi hade, men det kvittar.
Bara den diskar rent.
 
 
Ari får ett samtal på luren ....
Det är Kim, han undrar om vi skall gå på bio och se
Star trek
Det kan väl vara bra, eller??
Jo vi gör väl det, skingra ond smärta för ett ögonblick.
Det är bara skönt.
 
Så vi hade bio date med Kim och Lillevi
Så det blev lite sent för gubben han skall jobba i morgon.
 
Nu är det natt i natt
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0