Ledig trodde jag ja :)

 
TORSDAG
130516
Ronald & Ronny
Grattis
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej
Ja jag ser att du är här och läser.
Mycket bra tycker jag. Jag vill ju ha många läsare.
Men vi går väl rakt in på vad som skall ske i dag.
Vi kör så det ryker.
 
Jag är alltså ledig men har lovat att köra Saga till skolan klockan 7.
Hon skall spela basket med lärarna.
Rolig sysselsättning tycker jag.
Sen var det hem och väcka sju-sovaren, Robin kan inte ta de ansvar att komma upp själv.
Han kommer upp och skall fixa allt men lägger sig
på soffan och somna. 8.00 skriker jag på honom att han har tre minuter på sig.
Går ut och startar bilen. Nu skall han till skolan.
Han kommer lullande 8.05 och jag hinner ner med honom
till 8.15 så han har 5 min på sig att gå till klassrummet.
 
  Nu var det ner till macken köpa kaffe ta en sväng till Millan.
Jag skall handla blommor till gravarna och plantera det i dag
 Det blev fint.
Mamma & Pappas grav
 
 
 
Gregers grav.
 
 
Nu kommer stenen om två veckor. Det hade hamnat mellan två stolar som han utryckte sig.
Men nu är den på G.
 
 
Jag har ett litet möte i Södertälje att ta hand om
på eftermiddagen.
Det är ett viktigt sådant för mig och det är jobbigt.
Nu när det är över kan jag känna att det går lättare att andas och känner mig lugn.
Nu skall jag hem fort. Har ett annat möte klockan 17 i Huddinge.
Då hamnar man i en himla kö och det var inte så lätt.
Tar över en timme hem.
FAN !!!!!
Nu skiter jag i allt tack och adjö.
 
 
 Jag vill ta en kvälls promenad, undra vem jag skall lura med?
 En sund och snabb-promenad upp till brantan och hämta tårta till gubben.
OK det får duga.
Nu är det
god natt
 
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0