lör

 
LÖRDAG
130518
Erik
Grattis
Varför ??
 
 
Nu bild :)
 
 
GODER MORGON
 
 Oj då nu blir det att skriva denna dag, så häng med vet jag.
 
 
Jag kommer upp tidigt som vanligt, det är inget man hänger i julgranen längre.
Det är bara så. Men det blir som vanligt duschen, på med kläder, frukost och en super koll på FB.
Jag och Robin har tvättstuga i dag klockan sju, så jag får allt väcka honom om han skall hinna
upp och få i sig något innan han skall bära tvätt.  Ett gratis gympas med lätta vikter för honom :)
 Runt åtta blir det världskrig i huvudet på gubben han beter sig så konstigt och säger så
konstiga saker att man blir mörkrädd. Vad han menar och så det får jag allt lista ut med detta ser
väldans mörkt utr.
 
 
Jag och Robin tvättar klart och då kommer sonen med halva familjen över på en fika.
Det är så ovanligt att han spontant kommer över till oss att man blir paff.
Men det är så kul eftersom Joline också är med.
Dock är det inge fikabesök för hans del, Nea tar lite TE, det är
 i alla fall så att han kom till mig :)
 
Vi beslutar sen att ta en lunch tillsamman och kör till donken av alla ställen.
Just nu är gubben helt normal och tycker att jag skall också vara det.
Men hallå, han är inte medveten om vad han sa till mig inför öronen på sonen.
Skit gubbe!
 
 
 
 
 
Jag måste köra hem han och sen drar jag till jobbet.
Det kan bli en dag med lite hjärnsläpp kan jag tänka mig.
Är där i alla fall tidigt så jag hinner med en kaffe.
Nu är klockan ett tid att börja kvälls passet.
 
 
 
Det flyter på bra ett tag sen blev det lite strul.
Men det funkar bra till slut och det känner jag är bra.
Nu är det slut på denna dag och jag får åka hem klockan åtta.
Tack för i dag slut för i dag.
 
Jag skulle ha lämnat över lite armband men
Camilla var inte hemma så då åker jag hem.
Nu skall jag bara kolla lite på datorn sen lägga mig på kudden och sova.
 
Känner inte för att titta på melodifestivalen eller någon ting.
Så nu är det slut i rutan
tack och hej.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0