Maj välkommen

 
ONSDAG
130501
Valborg
Grattis
 Erick Efraimsson
Tusen kramar till dig på din dag
 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej nu kommer vi sakta att läsa om värme och soliga dagar.
Det är vad jag hoppas på att få bjuda dig på.
Mycket om mina söta barnbarn, många fina kort och annat gott.
Så välkommen att läsa om mina dagar i maj
2013
 
 
Jag har en ledig dag i dag och tänker vara med min man i dag. Vi har
inte haft så mycket tid för varann just nu. Det har ju varit lite mycket av de mesta.
Sånt som händer. Men i dag vill jag vara med honom.
 
 
 Jag kom upp klockan 6.00 och tog lite frukost.
Det är 3 grader varmt nu klockan 6, det har varit minus i natt
och frosten låg lätt på gräset och på bilarna.
 Så nu får solen jobba lite. Det skall väl bli runt 10 + i dag så kom igen solen
detta fixar du med vår längtan :)
 
Har en liten utflykt i dag som jag måste göra, en kort färd
till mitt jobb och lämna en blomma till Erika som fyller år i dag.
Det har blivit så orättvist med våra scheman sen vi bytte avdelning.
Jag jobbar inte med mina gamla kompisar, jag är den enda
som har ett opassande schema gentemot dom
Vi är aldrig lediga på samma dag eller är på jobbet samtidigt, fan vad trist.
 
Flaggan i topp för första maj 
 
 Det känns så mysigt med denna månad för man vet att sommaren kommer nu,
blommor och grönt är redan här och mer kommer.
Hoppas på en var och solig sommar så man kan njuta hela dagarna av värme och ljus :) .
Gubbe och jag tar en vår promenad  och njuter av vädret.
Vi skall väl ta och ha första grill dagen också. Men innan det så åker jag till Rosendalsgården,
och firar min fina vän.
Grattis Ericka på din dag.
Hon hade en underbar god sallad som jag fick smaka av.
Hon blev glad över blommor och present.
Så min dag blev bra.
En dag man kan lägga till minnes banka som lyckad :)
Nu åker jag hem för att förbereda grillning, mat på fat skall det bli.
Ungarna gillar grillat, men dom äter och sen var dom iväg.
Dom har sitt med kompisar och så.
 
Nu tar vi en lugn kväll och bara tar det lugnt.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0