Min vilodag

 
SÖNDAG
130512
Charlott & Lotta
Grattis
Nicole
Fyllde i tisdags,
skall ha kalas i dag.
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Men ser man på här är du igen kul,
vi ses ju nästan dagligen nu.
Jag är glad att du vill läsa min blogg.
Väldigt skoj.
Vi kör i gång nu så du kan få tid för andra saker.
 
Jag vakna runt sex och det får man räkna som sovmorgon.
Man har sin rutin duschen, maten, datorn.
Plockat lite och dammat, dammsugit och torkat golv, småpysslat här och där.
Det finns ju alltid saker att stå i.
 
Jag och gubben skall ha dating i dag hade vi tänkt,
Jag börjar med att hämta Robin i Salem, en snabb fika hos Nea och sonen.
Busa med Joline. Hon är så charmig som man nästan dör.
Väl hemma med Robin och upplockning av Saga så är det då vår tid.
 
 
Gubben och jag skall först till biltema för att kolla efter bultar till Volvon.
 Jag handla Nicoles present där och en bilbarnskudde till bilen.
Nu är det skogskyrkogården som gäller, jag skall kolla in gravstenen.
 
 
 
Va det finns ingen ...... Va är detta?????
Nu skall jag ringa stenhuggeriet i morgon.
Ock så var det bara att åka till Västberga ock lämna presenten till Nicole.
 Vi tog en fika och allt var som det ska.
Jag gilla inte stämningen som är här, man känner att man inte är så välkommen.
Eller så är det bara jag som känner så :)
 
Nå ja tiden går och jag ville titta till mammas och pappas grav också.
Den ser ju ganska så bajsig ut den med.
 
 
Skall ringa dess två förvaltningar och höra om budjeten har sprukigt.
Undra hur dom har tänkt här.
Fattar ingenting.
 
 
Se så nu är det kväll och jag skall se en film med Ton C, jag har väntat ett år
nu skall jag äntligen få se den.
Tom som rock stjärna, mmmm
 
 
Vilken bra film, vilka bra låtar vilket ösa.
Ja den var värd att se, en gång till.
 
 
 
Titta på Arnolds nya också eller senaste skall man väl säga.
Helt OK han är trots allt Arnold.
 
Nu är det fan hög tid för sängen.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0