Mycket som händer

 
TISDAG
130528
Halvard & Halvar
Grattis
 
 
 
Till mamma:
Att vara mamma är det högst betalda jobbet i världen,
eftersom betalningen består av kärlek
 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 
Hej vilken dag det var i går, oj oj jag blev hemskickad.
Har aldrig hänt förr, men det är nog rätt jag är rätt risig i dag.
Men vi får se vad detta blir av.
Nu kör vi dagens rader.
 
 
Som jag nämnde i går somnade jag väldans tidigt, alldeles för tidigt.
Så det betyder att jag var uppe första gången vid 01.30
det var inge bra så jag gjorde ett toalettbesök och lade mig igen.
Vred mig tusentals varv men somna om.
Sen vaknade jag till vid 04.15 och hade sån huvudvärk,
tog en tablett och lade mig igen.
Nu sov jag till 6.30 i alla fall då går jag upp tänker jag.
 
Duschen hoppar jag på morgonen hinner med den efter frukost och annat.
Så det blir en frukost först. sen blir det lite snack med Saga.
Hon skall hälsa på sin lilla syster i dag, hon heter Rut.
 
 
Min dusch kommer nu vid 9 tiden god dag på dig. Varmt och skön är den
och lika välkommen när jag än tar den :)
Jaha då är det bara att knalla upp till läkaren på vårdcentralen,
Det är ju min hals och min armbåge som har tid i dag.
Min hals är röd svullen men inga vita prickar :), bra. En vanlig förkylnings virus :)
Min armbåge blir röntgad så svaret kommer i morgon.
Nu skall jag tillbaka till läkaren på onsdag den 5.6 så då skall vi se vad jag skall göra.
Med de mesta i mitt liv. Har nog en vägg som står väldigt nära mitt ansikte just nu.
Vill bara riva den och få fatt i min vardag.
 
 Väl klar med detta så är det bara lite småsaker att stå i, gå att handla med Robin, bär hjälp.
Är ett måste. Det går inte att fixa om jag inte får hjälp.
Hostan har tilltagit och jag känner att bara de är jobbigt.
Nu är det middag och det är potatis, köttbullar och brunsås :)
Saga äter hos sin pappa i Salem så jag skall hämta henne vid 18 tiden.
Hon är slö och orkar inte åka bussen hem.
Så jag skall också släppa båda vid skate parken.
Nu är det hem och ta en fika.
Slöar framför tv:n
Sen kollar jag på massa delar av ett program om Yohio
vilken söt lite kille. väldigt jordnära och vet vad han vill så det var ju bra.
Dom skall passa sig i denna förediska brunch.
Nu kan jag inte sova är pigg så jag kollar lite på Tv:n innan jag somnar.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0