Ny vecka i morgon

 
SÖNDAG
130505
Gotthard & Erhard
Grattis
 
 Alla som har lämnat denna värt får en ros och en tanke i dag.
Har många nära och kär som är på andra sidan.
Tänker på er
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej då hörs vi igen, kul.
Jag skall ge dig min söndag snyggt och snällt :)
Inga värdsliga händelser men bara en vanlig kvinnas dag.
 
 
Jag vaknar en minut före min väcka klocka som ringer 5.05.
In i duschen, äta frukost, på med kläder och sen en titt på facebook.
Jag tittar på min mail också och lite annat.
 
 
Det är en sån morgon som jag inte gillar egentligen.
Tvättdag. Jag har visserligen bara min och Aris tvätt med ändå :(
Barnen skall tvätta sin tvätt själv.
Och Saga har missat en hel vecka undra om jag skall sära på dom också ?
 
Då får Robin ta sin tvätt varje vecka och lika så Saga.
Som dom har det nu är det varannan vecka dom tvättar men dom
tvättar åt varandra, undra hur vi skall lösa detta.
Måste prata med dom i dag detta fungerar inte.
Skall iväg och handla lite sen innan jag skall köra gubben till garaget igen.
 
 
 
Vilket stress det blir nu är det gubben som skall i väg till garaget, hans bil står där.
Det kan ju vara bra och ha den på parkeringen hemma i morgon när det blir
jobbet för honom.
Men skönt att han mekar sin bil nu så den blir klar.
 
Sen blev det bara att plocka upp Lollo och dra till jobbet.
Det är ju OK.
 
Väl där tar jag lite kaffe på bilkörningen :)
Och det är gott, planera lite på dagen så vi får ordning på torpet.
Det har varit jag, Lollo, Maria och Ida plus några andra som har jobbat denna helg.
En smått stressig helg men det har fungerat.
Det har varit massa saker hit och dit men det har gott, vi överlevde helgen.
det var 20.30 som jag gick och först handla saker till kakverken i morgon.
  
 
Upp till Dottern med de hon skall blanda i ordning så jag har tid att fixa i hopp dom.
Så nu hem trött trött trött.
Sova i sängen
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0