Oj vilken dag

 
TORSDAG
130502
Filip & Filippa
Grattis
 våren
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej det är slutet på veckan och jag förbereder helgen.
Kul att du tittar in.
Nu kör vi.
 
Klockan ringde i dag, det kändes bara bra att vakna till den,
5.00 rrrriiiiinnnnnggg.
Dagens första aktivitet, duschen,
dagens andra aktivitet, på med kläder,
dagens tredje aktivitet, frukost.
 
 
Så nu är morgonen klar och jag behöver bara sätta mig i bilen
och köra till jobbet för ett möte med Majvor.
Vi skall jobba i ProCapita i dag.
Dokumentations frågor och fixa allt med det..
 
 
Väl på jobbet var det kontors sysslor, jag väntade på Majvor som dök upp kl. 07.00.
Vi börja jobba på en gång och tog en paus vid 8.15
 .
Vi blev klara 9.30 med allt vi skulle göra, sen hade jag lite nya saker att
stå i, jag skall hjälpa några kollegor med dokumentationen.
Så jag sitter och gör ordning på min också.
Det blir lunch vid 12.00 blir lätt stressad över att jag  ska åka i väg,
men får ett samtal som inte var så kul.
Jag ringer svärdottern för att hör vad det är som är problemet.
 
 
Hon berätta lite och nu skall man vara orolig också, vad händer egentligen?
Jag hoppas detta går över och att vi får ett slut på dessa dumheter.
Tycker synd om min son och hans familj som bara längtar efter barnen.
 
 
Tar bilen över till gymnasietorget för att ha ett sol möte.
Det handlar om HSL och SOL dokumentation.
Vi fick se lite nya hjälp saker när man skall utbilda.
Bra saker.
 
 
Sluta lite över 16, körde en kollega till sin arbetsplats på
Glömstavägen.
Sen var det bara att åka till Willy och handla.
Dagens middag och frukost.
 
Mätt i magen och bara lite TV tittande.
Ett bad skall jag hinna med behöver en liten stund
i varmt vatten :)
 
Tack för ditt besök välkommen åter i morgon.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0