Robins dag

 
MÅNDAG
130506
Marit & Rita
Grattis
ROBIN
Grattis min kära son på din 17-års dag
hoppas du kommer att minnas denna dag med glädje.
Älskar dig. 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej god morgon vi är tillsammans igen.
Hoppas denna dag blir full av överraskningar.
Det är alltid svårt att få till de med alla syskonen samtidigt
men vi får se vilka som kommer.
Ha en skön läsning om min dag på jobbet och
stressen innan alla kommer och Robins dag.
 
 
Vaknade innan klockan, in i duschen, på med kläder, kall lägenhet.
Fixar frukost då kommer gubben upp. Han har arbetsdag i dag.
Kolla lite på FB gratta Robin där.
Nu är det time att bege sig mot jobbet.
 
Har ett lagom pass i dag. 7.30 - 15.00.
Men det händer mycket och det är full rulle hala dagen.
Man hinner knappt äta.
 Så nu har dagen gott och jag kommer i väg 15.20.
Raka spåret till Camilla för att hämta tårtan.
 
 
Sen hem och fixa mat och så är klockan 18.30, då skall det komma folk.
Rickard och Jessica kom, kul. Sen kom Eva och Malin vad snällt.
Thomas kom från jobbet och samtidigt kom trollungen och tjejerna Nea och Jimmie,
det värmde Tack Jimmie.
 
 
 
Då fick Robin lite syskon med respektive och små tjejer
och en kille som gratta honom.
Men det är väl bra så.
Han verka nöjd med presenterna också.
 
Så sen blev det tvär tomt hoppsan alla försvann.
Och lite städa vart kvar.
Nu är jag helt slut i kroppen och huvudet.
Nu tar jag och varvar ner för att lägga mig senare. 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
   
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0