En dag till mig och mina barnbarn

 
SÖNDAG
130526
Vilhelmina & Vilma
Grattis
Guld barnbarn
 ock
Mors dag
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej hopp
söndags vila och bara lugnet före stormen.
Häng med så kommer min söndag här.
Vi skall gratta alla mammor i hela världen i dag
Grattis
 
 
Min lilla dusch tid på morgonen var inte i ottan i dag utan 6.30 tiden.
Så jag är enormt utvilad nu kan jag lova.
En frukost och lite snack på FB, plus morgon hälsning.
Det är en viktig del i livets gräddhylla.
 
Nu skall jag då planera lite dag för att träffa barnbarn, jag vill så gärna
få vara med dom alla när dom är samlade nu. Så jag får köra Tindris
till kalaset, och ta tre andra till lekslottet.
Men jag måste ge henne en Changs att välja vad hon vill gå på.
Så jag talar om för gummsan vad jag har tänkt och hon får välja. det blir
att hon väljer mig, till min stora glädje :) så klart.
Det är ju inte varje dag som hon är med mig. 
 
 
 
Vi fick ett par timmar tillsammans och det kändes bra och skönt.
Roligt var det på lekslottet.
( får inte in mina bilder, men dom ligger på FB.)
 
Det som var tråkigt var att tiden tog slut, vi kom till den timmen vi var tvungna att skiljas åt.
Det är tungt även för mig. Jag ser på min son att han tycker det är tungt också.
Men det kommer fler dagar.
 
Jag kom hem vid 17 tiden och fick åka till kyrkan två gånger för
det regna och för
att tonåringarna inte kan hålla sams, vad är nu detta??
Tjafs på en söndag??
Jan inte vara bra det är min söndag ... hallå lägg ner.
 
Mors dag
 
Gag hade lite fika hemma och hade fått fina presenter  
 Det var så mysigt att, bland annat en bok med lite fina
ord om kärlek till lilla mamma.
som kommer att komma ett om dagen här.
 
Vi satt och titta på filmen om
Sune i Grekland.
Det är en rolig film kan man säga.
sen blev
 
 
Till mamma:
 
EN MODER ÄR DET HELIGASTE PÅ JORDEN
det sängen.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0