Spännande vecka

MÅNDAG
130513
Linnea & Linn
Grattis
Grattis Linnea
på din
namnsdag
 
Snoddas i magen
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej och god morgon,
ny vecka nya arbetsdagar nya utmaningar.
Det är många saker som händer denna vecka men vi börjar med måndag.
Det är lättast den vägen eller hur?
 
 
Up and shine klockan 5.00, en dusch, hitta varma kläder,
ja jag fryser fett på morgonen.
Lite frukost och fixa gubbens matlåda.
Han åker vid 6 tiden
Jag har tvätt nu klockan sju och det är Robins tur att tvätta i veckan.
 
 
 
Vad mer kan vi säga om morgonen?
Inte så mycket tror jag.
 Upptäckte att jag måste ner till ICA för det var lite frukostsaker som saknades.
Parkerar i parkeringshuset. Min P-skiva ställer jag på 10.30 och går.
När jag kommer tillbaka har jag böter, VA????
En sån på 17.30
En sån på rätt tid 10.30
 
Det var så att min lilla P-skiva som man klistrar på rutan också räknades.
Nu undrar jag var står det att man inte får ha två P-skivor???
Nu hör det till att den ena stod rätt och den andra står på 17.30 så det är bara en som gäller i alla fall.
Fattar inte detta.
 
Nå väl hem igen in med varorna i kylen/frysen/skafferiet.
Nu är det klart, då tar jag mig lite lunch innan jag far till jobbet.
Kyckling och sallad.
 
 
En liten fika innan jag börjar sitter aldrig fel. Lite koll på dokumentationen.
Så nu har jag kollat de jag ska och fikat, då får jag ta Annelis massage tid,
Tack Anneli
 Det har hänt något med mina axlar, jo den vänstra vet jag att jag
ramlat i  ett bord med på jobbet. Men vad har jag gjort med den högra??
Det känns nästan som om den skall glida ur led.
Det är nog den bästa beskrivningen.
Skit skumt.
 
 
Kvällen flyter på som om man inte gjort något annat.
Lugnt och stilla :)
Agneta väntar på mig så hon skall få komma hem rätt bra tid.
Nu är det time att gå hem 21.00 hej då jobbet, vi ses om 11 timmar igen :)
 
Väl hemma efter att jag lämnat av Agneta är jag hemma.
En smula trött och så är det tyst som fasen, var är alla??
Jaha ja här ligger han och sover
Gubben har stängt in sig i sovrummet och sover på söta örat.
 
Jahaja då är man allena och sitter på nätet tar en fika och
känner tröttheten kryper sakta över mig.
Bra nu skall jag sova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0