Spännande

 
MÅNDAG
130527
Beda & Blenda
Grattis
Stackars mig
:( 
 
Till mamma:
EN MORS KÄRLEK ÄR EN KÄRLEK INGEN GLÖMMER 
 
 
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej nu krånglar datorn igen.
Jag får inte in några bilder och det verkar vara mitt dilemma hela tiden.
Får lov att prata med experten senare  om detta problem.
Nu tar vi dagens text.
 
 
Klockan han inte ringa i dag, har haft besvärligt med min hals, bara det inte
blir någon mer förkylning nu, Det vill jag inta ha. 
Det var upp och in i en dusch som inte kändes så skön, då jag fryser.
Men det blev en kort snabb sak.
 
Frukost och kaffe väntar. jag skall iväg till Stuvsta klockan 8.30.
Skall hälsa på min vän Ericka Efraimsson i dag.
Det skall bli så kul.
Vi hängde väldigt ofta förr men i dag är det så sällan vi jobbar inte samma
schema eller avdelning längre :( 
 
 
Så nu är det en förmiddag med min vän. 
Vi tog en fika och snackade om allt möjligt, det har varit en trevlig förmiddag.
Tack hjärtat.
Nu skall hon till stan och sin tandläkare och jag skall till jobbet.
Jag skall på en sjukresa med min tant så det blir skoj.
Vi åker vid 13.00 och kommer tillbaka efter 15.00
Att sitta och vänta på sjukan är trist och sanslöst tråkigt.
Men vi kunde beställa bilen tidigare som tur var.
Nu när jag återkom till mitt jobb blev jag hemskickad. :(
Jaha ja jag vill känna själv om min ar håller eller inte. Och min förkylning
var väl inte så pjåkig eller.
Jag har lite ont i halsen och är hes men va???
Hemskickad.
Var hemma vid 16.30 och var allmänt sur, jag vill inte vara hemma.
men nu skall jag fan bli bra.
Det blir läkare i morgon.
Men nu är det kväll här på Passvägen, jag får en god mat av gubben och
sen skall jag bara titta på TV en stund.
Jag somna ... är man trött då???
Jag var ju på G till Camilla för en fika, detta var inte så bra.
 
Nu kommer jag vakna tidigt.
 
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0