TIS

 
TISDAG
130521
Konstantin & Conny
Grattis
 Vackra flicka.
Mitt barnbarn
Mycket med kärlek till min trollunge.
 
 
 
 
GODER MORGON
 
Hej på dig
I dag är det tisdag och jag hör åskan mullra som fasen utanför
mitt fönster, det kommer alltså åska med besked i dag :)
Det är torr åska just nu innebär att det inte regnar ännu.
Låter som en god ide. Ner med lite regn också.
Nu kör vi dagens händelse timme för timme.
 
 
 
Vakna av gubbens klocka i dag :) det betyder att min kropp är trött
och behöver sömn och vila. Annars hade ju jag redan varit på G.
Nu är det i alla fall så att jag går upp 05. Tar en dusch och klär på mig, tar min frukost. 
Nu kommer regnet och åkan dundrar på.
Bästa att stänga datorn ett tag.
 
 
 Det var inte värst länge, dock var det några kraftiga smällar så TV och telefoner dog.
Det var vad som hände, inga alvarliga saker :)
Ingen direkt mängd vatten heller, det måste komma lite till.
Har svårt att se att blommor skall klara sig utan lite med regn.
Har inte gjort så värst mycket i dag, en fika hos Millan träffa Anneli Karlsson och
sen var det väl lugnt tror jag.
Tv:n fungerade inte på kvällen heller, så vi titta på film.
Helt OK Gubben somna så klart. Det gör han alltid när vi skall titta på något tillsammans.
Hade han tittat själv hade han varit vaken.
 
Nå ja klockan rann iväg och nu skall jag krama min kudde :)
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0