tos

 
TORSDAG
130523
Desideria & Desireé
Grattis
 Glöm inte att
ANDAS
:)
 
 
 
 
GODER MORGON
 
 Hej på dej
:)
 
Nu är det snart helg och det kan ju vara bra. Jag känner att jag har läget under kontroll
och att jag är på väg att bli så bra så. :)
Tusan vad ont jag har i båda armarna nu, det är en tryck smärta eller berörings smärta.
Den vill inte ge med sig.
Det får jag leva med. Nu är det torsdag och vi skall se vad denna dag ger med sig.
 
 
Vakna av gubbens klocka då jag inte ställer min eftersom jag är hemma
och inte skall till jobbet. Det blir en dusch snabbt som en oljad blixt, en frukost
och sen på med kläder. Säger hej då till gubben som åker i väg till jobbet runt sex.
Lite koll på FB om alla bränder här och där, det är helt idiotiskt.
Vad vinner man på detta??
 
Nå ja jag har tvättstuga klockan sju, som tur är har jag och gubben lite tvätt så det skall nog gå att fixa.
Jag har ju några dagar på mig att stärka upp armarna. Dock har jag INTE varit
på gymmet eftersom man har blåmärken här och där.
Ser ut som jag har fightats mycket.
 
Det är ju trots allt bra att jobba med armarna lite lätt, för dom tappar styrkan så fort att man blir
förvånad. nu får jag jobba upp dom igen.
 
 
Tvätten ja, jo det vart inte så mycket och det är skönt har bara tre timmar på mig
att fixa detta. Sen skall jag hämta Millan och Linus. jag skall passa honom en stund
medans mamma går till läkaren.
 
 
Så då var det avklarat och jag skall väl då fixa maten?? eller???
Nä Saga får fixa hamburgare och jag skall på kurs med Kurt :)
Nu skall vi lära oss att andas, det är viktigt för hela kroppen och våra organ.
Vi skall använda hela magen och se till att fylla hela lungan med luft.
Aviolerna skall ha massa syre och andningen skall vara i en lugn rhythm.
 
 
Så har jag lärt mig av min vän Eva Lindblom.
Och det kommer väl inte vara något nytt med denna kurs.
 
Nu har man i alla fall gått den.
 
 Det var en trevlig samling människor och det var roligt och nyttigt.
Inget som direkt är nytt för mig, jag fick en söt liten andnings redskap
som man skall ha andningsgympa med.
Det var bra. Den är så liten och smidig att man kan ha den i fickan. 
Och det var tre timmar som gick som en dans.
 
Nu var det slut för i dag och då tar jag mig hem.
Inga konstigheter.
 
Skall bara varva ner lite och sen är det bara att sova.
 
GOD NATT
  
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
På återseende.
 
 
 
  
 
 
 
  Slut i rutan
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super grann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0