Advätkaffe i kyrkan

 
TISDAG
131124
 Linus
Grattis
 Linus
Grattis på
namnsdagen
 
 
 Dagens citat
 
 Gör om dig till
väderkvarn.
 
Föreställ dig en snurrande
väderkvarn. Ta efter de där rörelserna
och gör en vid långsam
båge med armarna några gånger,
så kommer lugnet.
 
Hej där 
Vi tar en tisdag med massa saker på G.
Läs och se vad jag gjorde i dag.
 
 
 Klockan ringer fem jag måste upp för att ta en dusch och att vara klar på morgonkvisten.
Skall köra Linus och Camilla till Södertälje, hinner inte stanna.
Linus skall ha baby sim med Robert.
Jag lova att vara med på slutbesiktningen av lägenhet.
Sen skall jag luncha med gubben hade jag tänkt.
Lite tidigt om vi hinner.
 Så vi drar igång dagen med dunder och brak.
 
 
Duscha, frukost och en varm dusch.
Gott så.
Iväg till Kastmyra för att skjutsa Lines till baby sim.
Hem och kolla om gubben är klar för en date med sin flickvän.
 
Det blev en lunch klockan 10.00
Hehe
bättre en lunch än ingen alls.
Vi har en trevlig stund innan jag och gubben går till affären.
Här skall handlas en del.
Nu är det så brått, jag börjar 12.00 så marsch i väg till jobbet.
 
Här är det full planering på allt runt omkring.
Det är en massiv förflyttning till Huddinge kyrkan för advent firande med kaffe.
Det är många av våra gamla som gillar detta
besök.
 
Det går bra till och vi känner oss varmt välkomna till kyrkan.
Gått kaffe och goda lussebullar.
Jag får åka hem först och fixa  med mottagning av de andra som kommer eftre.
Det gick nästan smärtfritt hela vägen  förutom en taxi som inte kom.
De fick vänta i en timme.
Så nu är det klart och slut för i dag.
 
Hem till en super god middag som gubben fixat.
Och tiden springer för bi och jag hinner inte riktigt med.
Det är så jobbigt att känna att man missar massa tid.
Hoppas detta skit går över så jag kan bli mig igen.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0