Är man trött eller??

 
TORSDAG
131107
 Ingegerd & Ingela
Grattis
Ingela
Grattis på namnsdagen. 
 
 Dagens citat
 Be en bön
 
Om du har en religiös tro har du
förmodligen tillgång till en av
världens mest erkända metoder
för att uppnå lugn;
bönen
 
Hej där 
Du och jag ... vet du .... här om dan var det hela
26 st som var inne och läste, tänk dig 26 st.
Det har hänt en gång förut att det var så många som var inne.
Ha man kan tro att det är någon som försöker hitta något jag skriver om.
Men jag bjuder ju på det, kom och läs bara.
Kul för dig och mig att vi vart flera eller hur.
Vi kör denna dag. 
God morgon 
 
Ja det är en tidig morgon i dag också, dock inte som i går men ... 04.25
är tidigt. Jag lade mig sent så det var inte det att jag sov bort kvällen.
Nej nej detta är min vanliga icke sova stund.
Får nog peta i mig sömntablett kanske.
 
 
Skit i de nu har jag ätit en frukost och snackat med gubben,
han har åkt till jobbet och då är jag ensam en stund.
Lugn och ro, jag och du inte illa.
Jag tänder upp ett ljus för att få en härlig känsla.
 
 
Har väl lite mys och  vila för mig själv nu, ska försöka ta en lite promenad i dag.
Kan behöva fylla lungorna med frisk luft.
En lång promenad blev det och skönt var det.
 
 
Nu är det middagsdags.
Köttfärs med pasta, helt OK en torsdag.
Har glidit från mat listan en smula så nu får vi allt fixa det.
 
Kvällen innehåller att barnen har tvättstuga.
Så det är alltid lika spännande.
Vad som försvinner och vad som är kvar.
 
 
Lite TV på sängkanten och sen försöka somna.
Klockan blev över 12 innan jag lyckades somna.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0