Är med min barnen i dag

 
TISDAG
131112
Konrad & Kurt 
Grattis
 Jimmie
&
Camilla
Mina älskade barn
 
 Dagens citat
 Lätta ditt hjärta
 
Att formulera problemen leder
oftast halvvägs till lösningen av
dem. Tala om dina känslor och
problem med någon annan, så
känner du dig lugnare.
 
Hej där 
Idag är det frukost i Södertälje, hos Annelie Karlsson.
Det kommer att vara smarrigt.
Vi kör så jag hinner få något i mig.
God morgon 
 
Tror min man vakna före sin klocka i dag, annars måste jag ha sovit sten hårt.
Jag vakna inte förens 05.55, och kände mig as trött.
Hade en märklig dröm, mina barn var med och det var Jerry
som var med mest. Och den är för invecklad att skriva om.
Jag vet att det kändes konstigt när jag vaknade.
 
Kommer på att klockan är mycket, skall plocka upp Camilla som skall till Södertälje,
om ett par minutrar. Så det var bara att köra ner Saga till stationen och sen plocka upp Camilla.
Och bilen sa phuuuu, starta inte. klappa till tändningslåset och efter fem minuter var kärran i gång.
 
Väl i Södertälje lite försenat är det frukost med godsaker alla Annelie.
Äter och njuter, Tack för trevligt sällskap Annelie och Camilla .
Nu skall jag ta mig hem.
Skall förbi Salem till min älskade son.
 
Men hans fru hinner ringa mig. Så jag hämtar upp dom och åker tillbaka till
Södertälje/Weda. Dom skall kolla in lite jul klappar.
Jag hitta en Bumble Bee till bilen, jag skall bara skaffa dubbel häftad tape.
 
 
Så nu är vi klara och jag köpte tändare som jag skulle.
Och vi åker mot Salem för att inta en lunch.
Thai buffé står på menyn,
så klart.
 
Det är något som min son och jag har mycket gemensamt
god mat från dessa breddgrader.
Lite andra saker också faktist.
Hehehe
Det vet bara vi och en eller två till om vad det är,
eller hut Nea.
Tack för trevligt sällskap Nea och Jimmie.
 
 
Då måste jag ta mig hem för att hämta saker som nycklar till jobbet.
Nu är det hög tid att styra kosan mot Rosendal.
Ett kvällspass med Annelie blir kul.
Evelina och Agneta jobbar också.
 
 
Vilken kväll, vi hade ett lugn som låg över hela huset.
Det fans inge stress inge spring bara ett lugn.
Ja det var en underbar kväll.
Så far jag hem till mitt, en härlig kväll är avslutad.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0