Bakslag

LÖRDAG
131102
 Tobias
Grattis
Våra saknade 
 
 Dagens citat
Lär dig att älska
förändrinar
 
Om du inser att förändringfar
innebär lika mycket gott som ont,
undviker du den oro som många
människor känner inför dem.
 
Ta det lugnt och välkomna
förändringen med öppen famn. 
 
Hej där 
 Oj vilket fel det blir, jag har blivit dålig igen.
Så nu vet jag inte riktigt vad som kommer att hända.
Vi kör dagen och ser, en kort variant så klart.
orkar inte så fasligt mycket.
God morgon 
Slut och värkande kropp, men har i alla fall sovit till
klockan 6.30 hurra :) , det är ju hur länge som helst.
Känner ett vist tryck i huvudet, en aning snorig,
men vad hände med bättringsvägen??
 
 
Frukost med halva familjen, sen lite vila.
Hoppas jag kan hjälpa till med flytt i dag.
mycket smått plock som skall i väg i dag.
 
Passa å att vila då och då. då går det säkert.
Annars är det väl bara att vara som man skall.
inga större utflykter mer än på sängen.
 
Dumma dumma förkylning,
hur länge skall jag dras med dig.
Kan vi skrämma bort de obehagliga NU .
Eller sitter det som en smäck på mig ?
Vilket det än är vill jag ha bort det nu.
 
Så denna dag är till ända.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0