Helgen står för dörren

 
FREDAG
131108
Vendela 
Grattis
Älskade dag. 
 
 
 Dagens citat
 
Låtsas
att det är
lördag 
 
Hej där 
Så en dag till, och du är här och läser.
Det är bra jag gillar att man är trogen mot sin
skribent :)
Vi kör 
God morgon 
Det var lite vrida vända variant på sen natten/ tidig morgon.
Men tillslut gick jag upp när gubbens klocka ringde.
En dusch och en frukost.
 
 
Då är fredagen i gång och det är OK med hela mig.
Hoppas kunna jobba på måndag.
Det skulle vara lysande.
 
Vad har vi att förvänta oss i dag???
Inget som jag har på agendan i alla fall.
En dag med vilket infall som helst.
Jo en promenad blir det ju, inte att förglömma.
 
 
Gubben kommer tidigt i dag då han alltid har en kort fredag.
Jag har fika sällskap av Camilla i dag, trevligt.
Hoppas att få gosa med barnbarn i morgon i Salem.
Tindra och Lukas, Joline så klart
Och Johanna och Amanda är ju solklart.
Jag dör av längtan.
 
 
 
Nu är det redan middags dags och det blir
kyckling med potatis och egen komponerad sås.
Saga och Ari som har ätit av min fina middag sa att
det var grymt gott. Så kocken tackar.
 
Kör Saga till Falkberskolan, Halloween konsert.
Det var ju skoj för henne att få komma dit igen.
 
Och apropå henne så har hon mördat sin mobil igen.
Är det någon som vet var man kan köpa en mobil som är helvadderad OCH
stöt tålig???? Det är vad hon behöver. Gumman har avverkat nio mobiler på tre år!
 
Men nu så är det kväll och vi skall väl titta på film gubben och jag,
Wolworain.
 
Så tog dagen och kvällen slut och jag är
SÅ trött. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0