Jobba kväll

 
MÅNDAG
131111
 Mårten
Grattis
 Mitt jobb
 
 Dagens citat
 Betrakta vågorna
 
Havsluft, saltvatten och ljudet av
vågor - allt detta bidrar till en
växande känsla av ro.
 
Hej där 
Nu är det vecka 47 ock bara tre veckor till första advent.
Sen är det bara fyrs veckor till,
till jul. 
Oj vad tiden går.
God morgon 
 
 
Hur var det här då??
Klockan är 05.15 och nu är det en dusch som står
på agendan. På med kläder och fixar sen en frukost.
Vad skönt att man är pigg i dag, kanske inte så här tidigt
med tanke på att jag skall jobba kväll.
 
Nå ja jag har ett litet läkarbesök nu på morgonkvisten.
Och jag skall hjälpa Camilla med att passa Linus när hon är hos läkaren.
Och sen är det Linus tur, lilla kraken har varit dålig i sina öron i fem veckor nu.
 
 
 
Ny penicillin blev det till en Linus.
Hämtar ut den och handlar lite till mitt tomma kylskåp.
Tar en fika och sen hem. Förbereda turen till jobbet.
Skall bli kul att komma igång igen.
 
 
Det går som en dans och det är så det skall vara.
allt blir så bra och jag kommer att känna mig nöjd med kvällen.
Hoppas inger stör vår fina lugna och gemytliga kväll.
 
 
 
Nu är det hem som gäller, kör hen Ericka till Stuvsta.
Och Lollo till Huddinge. Så nu är jag på G hem.
Kommer hem , är lite trött.
Tar en fika innan vi lägger oss.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0