Kalas dag

 
FREDAG
131110
 Martin & Martina
Grattis
Mina fina barnbarn 
Linus och Joline
 
 Dagens citat
 Gå upp med solen
 
Det är ingen slump att de som
ägnar sig åt meditation, åt yoga
eller tillhör en klosterorder
upplever ögonblicken före soluppgången
som de värdefullaste
på dygnet.
 
Hej där 
Vi i en liten ruta, ha en härlig
läsning. 
God morgon 
 
 
Vaknar av en liten fröken som vill ha mer välling vid 5.30.
Ok fixar det och hon somnar om så fint men jag,
jag får allt kliva upp.
 
 
Min dag har startat, frukost och en dusch hinner jag med och
lite koll på FB vad som hänt i världen.
Inte mycket då.
 
Fars dag är det också.
Till alla pappor då
Grattis.
 
 
Ok dagen är på G att rulla upp och jag har nu en lite utflykt med Joline på G.
Vi skall ner till Kastmyra brinken och kolla änder och gunga lite.
Tur att farmor har regnkläder.
Vi är ute en bra stund och lilla Joline fick vara ute med Wilma också,
vilket hon gillar.
 
Så var det lunch och sen skall vi sova middag, NOT
 
 
Hon var i full gas ända fram till klockan två. då slockna hon bredvid mig i min säng.
Hon och jag tog en tupplur. Vilken härlig sömn jag är trött som fan.
Men hon var lätt hungrig igen när hon vakna så då blev det välling.
Och sen färd hem till föräldrar i Salem.
 
 
Nu skall man på middag i Tullinge.
Lena Karlsson har en liten middag för några få
och det är vi.
 
Kyckling med potatis och sås.
Så djävla gott.
 
Mätt och mat koma behöver verkligen sova nu.
Innan kvällen slutar för mig är det bara att hämta Saga i Salem.
Nu är det time för sängen.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0