Läkarbesök X 2

 
MÅNDAG
131104
 Sverker
Grattis
Min läkare
Eva Olsson
Min husläkare i 24 år 
 
 Dagens citat
 Fäll några tårar
 
Gråt skänker lindring -
både åt kropp och själ.
 
Hej där 
 Du och jag för ett kort ögonblick.
Måste vila och åter vila.
God morgon 
Känner inte riktigt för att stiga upp.
Jag har sovit mycket i går så klockan är bara
03.15.
 
 
Men ligga här och snurra, vill inte riktigt göra det.
Så man tar en väldans tidig frukost.
Ingen dusch nu inte, lungorna värker en smula.
Jag har fått i uppgift att lämna tillbaka garage nyckeln till sonen.
Från gubben, så det står på min agenda först.
Det är väldigt besvärligt med lungorna.
Gör ont faktiskt.
Då är det ett besök hos Josefin och lite snack om
mamma och annat som är jobbigt.
Så blir det lite snack om lungorna mina.
Hon kontacktar min husläkare som har tid 10,00 .
Super så då går jag dit också.
Jaha ja det låter lite på vänstra lungan så det blir penicillin.
Doxyferm
Skall vara en kur på nio dagar.
 
Så nu är jag sjukskriven en vecka till.
När fan skall detta ta slut,
när skall jag få tillbaka min livskraft?
 
Undrar bara lite lätt, är så djävla less på
detta så man har lust att skita i detta.
 
En dag med vila vila och åter vila.
MEN !!!!
Inte liggande, det är farligt jö.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0