Lördags mys

 
LÖRDAG
131116
 Vibeke & Viveka
Grattis
 En lugn och fin dag
 
 Dagens citat
Bli vän med en massör.
Eller en skönhetsterapeut.
 
 
Hej där 
Vi kör på i dagarna och veckorna rinner förbi som
om de inte har någon morgon dag. 
Jag vet att jag kommer att fixa alla dagar
jag är ju bäst på att vara jag.
God morgon 
 Morgonen börjar så där lagom tidigt.
Jag har inte värst bråttom och jag.
En härlig förmiddag med frukost, och dusch.
 
 
Filosoferar och undrar vad jag skall göra när
Saga kommer och talar om att jag bör nog åka och
handla nu eftersom jag skall till jobbet till ett.
 

 

Då far jag och Saga till affären och vi köper lite nödvändiga saker.
Sen är det bara att köra hem och fixa lite innan jag far till jobbet.
Har ett pass mitt på dagen i dag.
 
Alltid lika skum känsla vid dessa pass.
Allt flyter bra och det går som en liten dans.
Klockan blir 17 och jag skall hem.
Vi är bjudna på middag i kväll och det skall bli trevligt.
 
Så när jag kommer hem är det bara att plocka
upp gubben och passa på att köra två barn till stationen,
det är ju på vägen.
 
Nu mot Kastmyra Brinken.
Det var massa röror till maten, man fixar sin egen smörgås tårtebit.
Ovanligt men smarrigt.
En film sen hem och i säng för dagen tog slut.
 
Tack för en bra dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0