Lungn och fin

TISDAG
131105
Eugen & Eugenia 
Grattis
 Min familj.
Tror att jag skulle vilja ge alla
barnen en stor
blombukett i dag.
 
 Dagens citat
 Tänk dig en
solnedgång
 
Även om en solnedgång ibland
känns vemodig, är de alltid
fridfull.
 
Och de rosafärgade är fridfullast.
 
Hej där 
Hej hopp nu är det väl själva fan om man skall kunna återhämta sig.
Eller vad säger du?
Tröttnat på min fina säng nu, vill komma igen och jobba.
Vi kör denna korta dag i ett litet nafs. 
God morgon 
 Vill inte ta en lång sovmorgon ... det går ju inte, eller hur.
 
 
Så frukost intagen och en sväng på datorn.
Det var den morgonen det.
 
Då är det så att jag har en liten slö dag och är i stort behov av den.
Får lite besök av dotter och barnbarn, en fika sitter aldrig fel.
Men man blir så trött så man orkar inte vara uppe.
 
 
Middag den var så god.
Tack till kocken, (det var ju jag jö).
Sen var det lite kaffe och
tro det eller ej.
 
Jag somna.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0