Min dag

 
 
 
 
 
FREDAG
131123
Klemens
Grattis
 Jag
 
Grattis på min födelsedag
 
 
 Dagens citat
Lev livet i
trefjärdedelstakt
 
 Vals är inte bara en lättsam och
glad musik, den kan också
verka lugnande.
 
Tänk i trefjärdedelstakt när du
går och känn glädjen i dina steg.
e
 
Hej där 
Denna dag är min dag och jag vill ha en bra dag.
Häng med och se hur den blev.
.
 
 
 
God morgon 
 
Grattis till mig själv.
 
Vakna runt 06.30, en härlig sovmorgon. Det är inte illa.
Så då går man upp och tar en liten frukost och
fundera på vad jag skall göra med min tårta..
Fan skall jag göra en ny,
Den jag börja på i går blev inge bra.
Så det blir nog en ny.
 
Kolla lite på Tv:n med gubben, han tittar på en film och
sen en zombi serie, tråkig som fan.
 
Nä nu måste jag sätta fart.
Dagens händelse i bilder.
 
Tårtan
Dessa var här
Linus
Eva, Malin
Robin, Saga, Emelie
Elton
Rickar, Jerry Olivia
Thomas

Camilla
Massa fina blommor och ljus,
fina ljusstakar och en fin glas ros. Ett super fint kort på Malin .
Ett gen choklad av Kim och Lillevi.
God middag hos Camilla och Thomas.
Två av mina änglar som sjöng för mig i telefon.
Vad mer kan man önska sig??
Jag sakna Nea och Jimmie förstås men jag får våldgästa dom istället .
Dagen slutar med att min lilla kille kommer hem och är så arg att hans hjärta nästen stannar.
Han är så ledsen och sårad att det är inge roligt att se.
Jag hoppas att det går över och att allt
löser sig.
 
Puss lilla killen min.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0