Möte

 
TORDAG
131128
 Malte
Grattis
 Annelie Karlsson
 
 Dagens citat
 
 Dansa tills du stupar
Lössläppt dans är ett av de
angenämaste sätten att motionera
och kan få den mest tungsinta
att glömma sina bekymmer
 
Hej där 
.Vi går mot helgen och det är min arbetshelg.
Det är ju så inom detta yrke att man jobbar helger, högtider,
vardagar och alla andra dagar.
Men vi kör ´denna dag först.
 
Så i dag har jag en ledig dag och det innebär att jag måste tvätta.
Så man går upp tidigt i dag också för att fixa tvätt.
Frukost och lite koll på datorn.
Hinner snacka med Saga innan hon går till skolan.
 
Så är det klart med tvätten, en lite soft morgon för att bara ha det skönt.
 
 
Tar en sväng till Södertälje för att fika med Annelie.
Hon har bakat bullar till mig och goaste kakorna.
Vilken stjärna hon är .
 
Nu är det bara att möta upp Saga vid stationen
och köra till vårt möte med Linnéa och Sofia.
Det går bara bra och man får höra hur bra hon är.
Det är kul, hoppas allt slit hjälper henna också.
 
 
Väl hemma får man lasagne alla Ari.
Gott.
Jag har fått en vansinnig ide att möblera om igen, tycker Ari.
Han är ju tvungen att flytta lite saker till mig.
Inte populärt.
 
Det vart bra i alla fall. så Robin är nöjd och jag är nöjd.
Gubben är inte så nöjd, men det blir nog bra.
 
Nu är det bara kväll kvar och lite TV.
ligger och softar på sängen och kollar på Lyxfällan.
Gubben kommer och lägger sig bredvid och vill titta på annat, så
det får bli något annat.
 
Sover snart och är ut vilad i morgon.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0