Nu lämnar Oktober oss.

 
TORSDAG
131031
 Edith & Edgar
Grattis
 Till mitt
tillfrisknade.
 
 Dagens citat
 Prisa ditt goda
humör
 
Försök att komma överens
med ditt humör. Lek med det.
Utsätt det för mer än du tror är
nyttigt ... så hjälper det dig
att bli lugn.
 
Hej där 
Jo det blir en kort i dag också.
Är helt slut och behöver en återhämtning som heter duga sen. 
God morgon 
Har ingen huvudvärk i dag, det är positivt,
Man kan resa sig utan att huvudet dunkar sönder.
 
 
Har intagit frukosten sittande i dag.
Bara de är en bragd :).
 
Har läkarbesök i dag, få se vad som skall göras då.
Sen måste allt runt omkring mig få vakna upp ur denna
tragiska mardröm.
 
 
Jag vill inte ligga i min säng mer.
 Men nu är det hög tid att åter gå till min säng.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0