Och så var det ledigt

 
ONSDAG
131120
Pontus & Marina 
Grattis
Min lediga dag 
 
 Dagens citat
Akta huvudet
 
Oftast är stress och oro ett
resultat av det som händer inne
i huvudet snarare än det dom
händer med kroppen.
 
Trösta dig med att det mesta som
äger rum i din tanke aldrig
kommer att inträffa.
 
Hej där 
Vi är tillsammans för ett par korta minutrar.
Min lediga dag och jag skall inte göra så värst mycket i dag.
Häng med och kolla läget. 
God morgon 
Planera in lite fika på lördag måste jag göra. 
Så vaknade jag upp i dag, en tanke i huvudet.
Kul man förbereder allt under natten sen är allt
solklart när man vaknar.
 
 
Frukost och en dusch, skall till Millan med ett par saker senare.
Men först är det mitt hem som behöver översyn.
Det är så skönt att vara ensam hemma.
Ingen som tjatar eller gnatar eller vill ha uppmärksamhet.
Bra jag och mitt.
 
Så går klockan och jag far över till Kastmyra brinken.
Så nu är det en fika här och lite snack, hon berättar om
planering och annat.
Kul som fan.
 
Nu måste jag planera in en lunch här inom kort.
Det blir på Grekan i Tumba med Camilla.'
Hon bjuder sin gamla mamma på den.
Tack.
 
Har även handlat mjölk och fil mm.
Alltid sådant som saknas.
Har planerat in korv och stekpotatis till middag i kväll.
Så det är bra att det är färdigt.
 
Eftermiddagen blir en tupplur och sen laga mat.
Jag bjuder barn på middag.
Så är det kväll och man skall sova lite.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0