Start ett

 
MÅNDAG
131125
 Katarina & Katja
Grattis
 SOLEN
 
 Dagens citat
 Tryck på valvet
 
Spända människor har spända
käkmuskler. För att lätta på spänningen
behöver du bara pressa
tungan mot gomvalet bakom
framtänderna
 
Hej där 
Lite nytt utseende, man skall väl på kalla att det blir en ny årstid.
.Vi har kommit fram till vecka 48 och nästa söndag får vi tända
adventsstakarna.
 Men först denna spännande veckan.
Ja vi startar en ny vecka med ett nytt hopp, jag har fått Saga tillbala till gymmet.
Det hoppas jag kommer att hålla i sig nu.
Annars är väl morgonen som den skall.
 
Klockan ringer 05.00 man hoppas upp och i träningskläderna.
Nya utmaning nya problemlösningar.
En lån jobbar vecka med sex arbetsdagar.
 
Väcker Saga sen är det bara att dra till Flex,
 En timme på gymmet är inte fy skam.
Det är så skönt efteråt.
 
Nu har dagen börjat, väl hemma och tagit upp Sagas saker
från bilen upptäcker jag att hon fortfarande klipper våra kläder.
Jävla unge!!!!
Denna gång är det inte Robins eller mina kläder utan gubbens.
Det är nog inte så smart Saga.
Han är arg som fan!!!
 
Tur att hon åkte till skolan och inte var med hem.
Det är ju sjukt jö.
 
Nä nu skall dagen killa vidare.
Hjälpte Camilla med en ugn, det är ganska skitig historia.
Alla ugnar blir skitiga om man inte vaskar den varje gång den ändvänds. 
Ett läkarbesök hinner man med, blir två denna vecka.
 
Sen skall man äta lunch och ha en kort mat koma stund.
Nu är det jobbet som väntar ett kvällspass.
Köket blev mitt och sen var det Jag och Agneta som hade A-sidan.
Och då går det så bra som den.
 
Hem nio, men va fasen, min tvätt.
Jag måste hämta min tvätt, och hänga den i skåpet.
Det tar lite tid.
Så jag kommer i väg 20 minuter efter nio.
Väl hemma klockan 21.45 ...
 
Gubbens första komentar ........
<Vad har du varit>
Jag var i kina och vände svara jag. Vad tror han att jag var varit???
Blev en aning frustrerad på honom, han vet att det kan bli lite senare.
Söt han är, men det som var roligas var att när han fått svaret somnade han.
Bam ...........
 
Jaha ja då fick man ligga och stirra i taket ensamt och övergiven
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
  
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0