Vila

 
SöNDAG
131101
 Hubert & Hugo
Grattis
 Mina lungor
 
 Dagens citat
Sov på
en patschulikudde
 
 Stänk tre droppar patschuliolja
eller kamomillolja på
huvudkudden några gånger i veckan,
så får du en lugn och
härlig sömn.
 
Hej där 
Tänk att vakna och båda näsborrana är så täppta så att du inte
får in eller ut någon luft igenom dom.
Du vaknar med en kippa efter andan panik.
God morgon 
 
Gomorgon snorkråkan, nu kan vi ta en frukost, "Ler"
Så då är denna söndag startad och jag känner
mig matt och sliten.
 
 
Vad fasen är det som händer jag orkar inte vara dålig mer,
någon som vill byta?
Bara för ett par timar
SNÄLLA.
 
Nä nu vilar jag resten av dagen.
Ont i lungorna som attan.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0