Banspelare av

 
ONSDAG
131023
 Severin & Sören
Grattis
 Robin
så klart
 
 Dagens citat
 Koppla av i badkaret
 
Ett lättjefullt, varmt bad skänker
mer lindring än något annat.
Dämpa ljuset, häll i några
droppar av din älsklingsolja
och du förflyttas till en
annan värld.
 
Hej där 
 Ja du är med och lika glad är jag i dag som i går.
Nu kör vi.
God morgon 
 Det var skönt att sova ända till klockan sex i dag.
Känner mig en smula utvilad tror jag.
Frukost står överst på agendan i dag,
sen är det städning.
 
 
Men ....... först en tonårshändelse, eller rättare sagt två.
Saga hittar inget att ha på sig .... GRRRRRR.
Provar kläder i 45 minuter.!!
Blir hon sen?? Ja som fan,  får jag köra ner henne??
Ja annars missar hon flera tåg.
 
Robin, ja vad skall man säga. Kommer han upp?? Nej,
Blir han stressad klockan 7.35? Ja en smula.
Får jag köra honom till skolan???
Ja annars skulle han vara hemma i dag.
Han gillar inte att ha bandspelaren på sig i skolan.
 
Herre ge mig styrka.
 
 
Väl hemma tar jag en kaffe ... smarrig ... iskaffe men varm.
så grymt gott.
På med Music och sen är det bara att börja städa.
Tänk vad bra man städar med hög musik.
Det skall dåna lite och vara
lite fläkt
på tempot.
 
 
 
Plocka upp en Robin i centrum. Vi skall åka till
hjärt-kälkramps center i Södertälje.
Ta  bort banspelaren och se resultaten.
 
 
Det ser väl bra ut, läkaren skall diskutera vidare med kollegor
om hur vidare vi skall gå vidare.
Hon återkommer till mig.
 
Nu skall jag plocka upp Camilla från Anneli och sen skall
vi handla färg på Bauhaus.
 
Middagen i dag består av ugns gratinerad korv med pasta.
Så där ingen direkt höjdare men det fungerar.
Så lite kaffe på maten.
Mätt som attan.
Tack för maten kocken.
 
Så nu skall jag låna ut dammsugaren till Thomas och Camilla.
Nu är det bara golv snare där som skall in.
Lite färg i Linus rum. 
Kör lite golv till huset och sen är det bara att åka hem och göra kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0