Dagen då bilen skall kolla hälsan

 
TORSDAG
131010
 Harry & Harriet
Grattis
Bumble Bee 
 
 Dagens citat
 Rensa bort
stressuttrycken
 
Stressuttryck som "Jag måste",
"Jag är tvungen" och "Jag hinner"
ökar pressen. Var uppmärksam
på sådana uttryck i dina tankar
och ditt tal, och ersätt dem
med mer avspända uttryck som
"Jag kanske ska", "Jag tänker".
"Jag ska ta mig tid".
 
 
Hej där 
Så är det vi igen, synd att du inte kunde vara med på matchen i går.
Du hade gillat den, och stämningen som blir.
Kul kväll för mig.
Nu tar vi tag i dagen. 
God morgon
 
 
Vakna före klockan så där lagom bra.
Känner mig bara lite stressad och det är bara bra.
Dagen kommer igång med en frukost och sen en dusch.
 
Lite koll på FB och annat smått och gott.
Nu skall jag rulla mot jobbet och ha ett par timmar där.
 Dagen går som på räls.
 
 
Nu är det slut för i dag och nu tar jag Bumble Bee till docktorn.
Jag åker till Fittja där docktorn har sin mottagning för dagen.
Det gick bra, inga större problem som jag faktiskt kan åtgärda.
 
Då är det lugnt och det känns ju bra.
Hem och äta lite lunch och softa lite. Jag skall ju ha dessa timmar
för att hjälpa mig att bli lugn och återhämtad.
Styrkan skall växa i kapp sig då.
 
 
Ingen resa till Piteå i morgon , har ingen som vill
hänga med. Det är lika så bra de.
Man är hemma och bara tar det lugnt.
 
 
Kvällen kommer och middagen och allt är avklarat.
Det är inget som händer så där i ögonfallande.
En lugn och trevlig kväll.
 
Tar och skall se Die Heard.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0