En dag med ett pass mitt på dagen

 
LÖRDAG
131019
 Tore & Tor
Grattis
 Jolin
 
 
18 månader i dag.
 
 Dagens citat
 Gör ditt arbete
viktigt
 
Skillnaden mellan ovärdigt slit
och ädelt, upplyftande arbete
beror ofta bara på sättet att
se på det.
 
Behandla ditt arbete som viktigt,
och den tillfredsställelse det
skänker hjälper dig att
 
 
Hej där 
Nu är det helg och jag är ensam hemma.
Gubben är i Haparanda.
Det kan vara skönt
hehehe 
God morgon 
Vad gör man en dag som denna??
Man vill slappa hela dagen, ligga och inte göra något.
Det vore de bästa, varför är det så himla svårt då??? 
 
 
Ja jag var väl lite sent uppe bara för att jag hade inge lust att gå upp.
Duschen först frukost sen. ..... Smakar så gott.
Sen en lite koll på nätet och världshändelser ute i stora världen.
Snutte gull blir hela 18 månader i dag, tiden går så fort och snart tar hon studenten.
Man fattar inte riktigt att det kan bara rinna i väg så där.
Man är upptagen med massa anat skit och missar en del.
Dessa skatter har sin barndom i olika stadier som man skall vara rädd om.
Alla barn har rätt till alla de älskar.
Massa kramar till mina älskade barnbarn.
De bästa jag har en super Granny med goa härliga hjärtan.
Det är min Lyckå lott.
 
 
 Morgon ruset är ur vägen och nu skall man förbereda sig på
dagens jobb, jag börjar ett och kommer att ha tvätten.
 
 
Det är ju lugna gatan att vara där nere.
Så det är ju bara att hugga i.
 
 
Dessa timmar rullar fort för bi och har gått som en dans.
Inga större hinder och inget man inte fixar.
Dagen ar slut och det är hem färd.
 
 
Och väl hemma blir det ägg och pytt, rödbetor mums.
Det är lite glest vid bordet i dag, jag, Camilla och Saga.
Alla andra är som borta.
 
 
Och nu är det en förkväll till en seg afton.
Jag är en smula trött, lite uttråkad.
Ingen att tjafsa med och gnata på.... nä det är trist ju.
 
 
Nu kommer Thomas hem från en mässa i Tyskland.
Han har väl haft det så där som han säger.
Det är nog lite så, roligt men tråkigt
på samma gång.
Han är hemma nu i alla fall.
 
Då är det bara natt kvar.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0