Helg tame fan

 
FREDAG
131004
Frans & Frank 
Grattis
 Lunchen
Sallads baren på Costello
 
 Dagens citat
 Skriv ner dina
bekymmer
 
Det är märkligt hur snabbt många
bekymmer för framtiden försvinner
när man skriver ner dem
på ett papper - och betraktar
sannolikheten för att de
skall inträffa
 
Nio gånger av tio är den sannolikheten
mycket avlägsen.
 
Hej där 
Oj då är det du och jag igen och det är lagom tryggt.
Massa andra skall det inte vara .
Det är bäst att det bara är du och jag.
Vi kör 
God morgon
Dagen handlar om pengar, pengar och åter pengar.
Dagen handlar om massa
 
Jo det skall fixas pengar till tame fan allt.
En jävla lagning på bilhelvete 10.000:-
Har legat hela natten och funderat på detta.
Skit bils fan, en sur gammal Volvo som ingen vill ha.
 
 
Ja det är en stressig morgon för mig och jag skulle vilja sova hela helgen
men det går inte jag har min jobb helg. Det är bara att bita
i det gamla sura äpplet. Frukost intagen.
 
 
 
En varm och skön dusch för att all frustraton skall rinna av.
Det är nästan så man blir en ny människa efter
en go dusch, och ja jag smakade på den.
Fick en redig kallsup med schampo och vatten.
 
 
Då var det hög tid att fara till Huddinge.
Skall luncha där med Camilla och Lollo.
Men först in på banken.
 
 
 
Men va??????
Här kan man inte ta ut pengar, något general knasa
i systemet på hela Nordea.
Vi prövar väl då i bankomaten.
 
 
 
Bingo det gick ju bra, så nu får gubbe sina pengar.
Lite mycket för att laga en bil som han INTE kommer att bry sig om.
Men men han gör vad han vill.
 
 
Nu är det lunch som gäller Castello blir bra.
Sallads bar med massor att välja på.
Lollo kom också, hon jobbar kväll och börjar senare än jag.
Susanne P kom till Castello, hon börjar ett som jag
och vi åker tillsammans till jobbet.
 
Då är det tvätten som är i min uppgift i dag.
Det är ju kul, men här nere var det bara kalabalik.
Blandat och fan så stökigt.
Till slut lyckades jag få upp lite.
 
Nu är det middag och man har allt annat än ordning och reda i matsalen.
Jag delar ut mat och sen hjälper till med matningen.
Så var det klart och jag tycker att jag kan gå hem.
 
 
Väl i Tumba är det bara att plocka upp gubben som
väntar på mig. Vi skall till Eriksberg och gratta Emelie.
Bulla, tårta och kaffe.
Tack
 
 
 
Hem och ner till garaget så Ari får hämta sin skit bil.
Ja han får väl hem den i dag.
JA ha då är det bara middagen som skall fixas.
 
 
Tacos.
 
Nu är det mätt och över trött så det blir sängläge och givet vis somnar man.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0