Hockey

 
ONSDAG
131009
Ingrid & Inger
Grattis
Hockey
Vilket ös
 
 Dagens citat
Stryk dig över
handryggen.
 
Inom zonterapin är handryggen
det ställe där man leder in
lugnet. De lättast möjliga
uppåtriktade strykningen med
fingertopparna hjälper till att framkalla
avslappning.
 
Hej där 
 Vilken datta blir
häng med och läs om min stress dag.
God morgon
 Upp för sent, försov mig och har bara 40 min innan vi måste åka.
Duschen, frukost och sen i väg. Vi skall ju in till
stan och det kan ju ta tid. E4 = köer.
Liljeholms bron = köer.
Vi kom fram till S:t Görans sjukhus exakt 7.15 när han skulle vara där.
 
En undersökning som tar 1 ½ timme.
Jag fick sitta i väntrumet och snällt vänta.
Så en kopp kaffe och en tidning var mitt sällskap i en och en halv timme.
 
Jag känner att det var en smula långtråkigt då det inte hände
så mycket. Folk kom och folk gick och till slut kom han ut.
Allt gick bra och vi kunde ta oss hemåt.
 
Det blev lite hit och dit med han nu.
Vi skulle ju äta lunch med det skulle pussas på tjejen också.
Till slut fick jag min lunch och kunde sen ta det en smula lugnt.
 
Nu är det att plocka upp barn i Salem.
Skall umgås med dom ett par timmar.
Det är ju det man gör när man hälsar på i Salem,
umgås med barnbarn.
 
Då var det time för att dra sig till Södertälje och en hockey match.
Det skall bli skoj, och som dom spela då :) .
Killarna viste att tanten var där och kolla så fyra mål blev det.
Heja DIF.
 
Trött som F..n hem, för att varva ner och sen sova.
 

 

GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0