Kort blogg

 
TISDAG
131029
Viola 
Grattis
 Fortfarande jag
 
 Dagens citat
 
Ta dig all tid
i världen
 
Till motsatts till vad du
inbillar dig, har du all tid
i världen till att göra
det du vill.
 
Det som inte passar in i ditt
schema kan inte bli gjort
- glöm det.
 
Hej där 
I dag är jag kort som katten.
Har ett huvud som är sju nummer för liten
och en haks som inte är arbetsvillig med mig.
Så det blir bara ett par rader nu.
God morgon 
 Vaknar tidigt som det bör, har ont som fan i halsen.
Tror inte på halsfluss, nog en virus som knockat mig.
Det är ju typiskt, slår aldrig fel.
 
Glömde ringa chefen i går måste göra det i dag.
Men det är nog allt för i dag.
 
Nu skall jag vila och vila lite till.
Vi hörs i morgon om jag okar.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0