Kvälls pass nr: 2

 
TISDAG
131015
 Hedvig & Hillevi
Grattis
 Susanne Paakki
Tack för fiskarna
 
 
 Dagens citat
Ett stänk lavendel
 
Ett stänk lavendel lindrar inte
bara värk och smärta utan åstadkommer
också underverk ifråga
om avslappning.
 
 
Hej där 
Det är bra med dig hoppas jag.
Du är med och läser de tråkiga som händer här omkring mig.
Vi kommer att köra så här.
Mer kanske det kan bli eller inte vad vet jag.  
God morgon
 
 
 Vill sova en lång stund till, men det är inte så det blir.
Upp ta en frukost, fil med müsli. Sen en varm och lång dusch.
Förberedelser till tvätten.
 
Kommer på att man kanske skall möblera om.
Hur bra är inte det. Och akvariet skall fixas.
Då lir det tvätt 10.00 - 14.00, och
om möblering på samma gång.
 
Fint blev det men jag blir helt galen av stress.
Jag vill inte känna mig stressad men det blir jag.
Hittar inte lugnet och det är så tragiskt.
 
Nu är det lunch mitt i allt också, hur blir det då???
Super kaus. Hur skall allt bli bra eller rättare
sagt, hur skall jag hinna klart detta innan jobbet??
 
 
Till jobbet klockan 15 15, har ett pass till 21.00.
Kvällen flyter på och jag känner att det var en bra kväll.
Agneta jobba och lika så Anneli, jag hade Linda på min sida och vi fick masar gjort.
 
Jag kör hem Agneta och tar mig sen till Norsborg
för att plocka upp lite små fisk.
Susanne Paakki har fått massa bäbisar.
 
 
Nu är vi hemma och de små får ett nytt hem.
Det blir lite fart här och set blir fint som fasen.
 
Nu tar jag sängen i horisontal läge.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0