Ledig dag

 
ONSDAG
131016
 Finn
Grattis
 Fru stress
Grrrrrrr
 
 Dagens citat
 Återupptäck mjölken
 
Mamma hade rätt! Mjölk hjälper
dig att slappna av och bli lugn.
(Den är rik på kalk, verkar
muskelavslappnande och innehåller
en aminosyra som heter
tryptofan och som är naturligt
nervlugnande.)
 
 
Hej där 
Jag behöver döpa om dessa dagar.
Stress dagar. 
God morgon
 Hej och hå ny dag nya utmaningar, en ledig dag.
Bör inte jag vara ledig då, bör inte någon passa upp på mig då??
När får jag bli ompysslad??
 
 
Skit i de, jag får köra mitt race.
Duschen först och frukost sen.
Hur min agenda ser ut i dag?? Ja det vet man i kväll.
 
Kör ner Saga till stationen, hon är sen som f ....
Robin hänger på upp till sin skola.
Upp till skyttbrink går det sakta och långa köer.
Men vi kom i tid och jag kom hem som jag skulle.
 
 
Ner till banken klockan 9.30 och fixa med överföringar.
Sen tar man sig till Länna, Thomas hade glömt viktiga hus papper.
Nu är det väl så att jag skall handla mat.
Eller
 
 
Camilla ville följa med och handla med hon var på
box träning först.
Så jag var hemma och plocka lite, fixa maten.
 
Jag var en super snäll tjej också.
En plånbok hittades i gårkväll av Camilla.
Den lokalisera jag en ägare till och återlämna.
Dagens goda gärning.
 
 
Nu skall man till affären, klockan 21.37
in på ICAMAXI och ut från affären 22.10.
Så var det klart.
 
Hem packa in varor och sen en fika innan jag
skall sova för nu är denna dag över.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0