Morgon pass på jobbet

 
TORSDAG
131017
 Antonia & Toini
Grattis
 Lolla med Lukas
Tack för sällskapet
 
 Dagens citat
 
Låtsas att du tror
 
Oavsett vad du vet - om du
låtsas vara absolut lugn och avslappnad,
kan du lura ditt undermedvetna
att tro att du är lugn
och avslappnad.
 
Hej där 
Vad veckor och dagar rinner förbi,
kan det vara en stress faktor att allt
bara försvinner?
Det kan nog vara så och det är väl bara att slå i bromsen, eller?? 
God morgon
 
 
Det är en dag då Thomas åker på mässa med jobbet,
i Tyskaland,
Lyxigt tycker jag. Hoppas du får det kul.
 
 
Dagen börjar med en dusch och sen en frukost med svärson och dotter.
Thomas taxi går klockan 5.00 ut till Arlanda.
Gubben kommer upp sent om sides med sega steg
vid 5.30, han vill inte stressa.
 
 
Jag åker 6.45 mot spännande äventyr på Rosendal.
Morgonen går så galant och det är så det är.
Jag hinner med massor med saker och inget blir över.
 
 
 
Nu kommer Lollo och Lukas för vi skal äta lunch på Donken i Tumba.
Jag går och byter om och sen kör vi.
Först upp till vårdcentralen och plockar upp Camilla och Linus. 
Så nu är det lunch på Donken.
Lollos man jobbar där.
Lukas blir glad att träffa sin pappa på jobbet.
 
 
Camilla skall till naprapat och få ett utlåtande på sin rygg.
Och jag har Linus en dryg timma.
Nu blir det spännande, vad sa han då???
Ryggskott, diskbrock, över rörlig och muskler som inte vill du ska.
Svag på ena sidan ... var det allt??
 
 
Du har en typisk rygg för oss Westerbergare :)
Nu är det viktigt att du gör som dom säger så det håller resten av ditt liv.
Ryggen kan man inte byta ut och den är som den är.
Man kan göra den något starkare med att effektivt träna de små
små musklerna först och sen dom stora.
Tar lång tid och ett jävla tålamod.
 
Så nu är jag hemma efter en lång dag på galej.
Vad skall det vara till middag då??
Kyckling, klyftpotatis och bea.
 
En lugn kväll med små ansträngningar,
då är kvällen slut.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0