Ny månad

 
TISDAG
131001
 Ragnar & Ragna
Grattis
 
 
 Dagens citat
Släck ljuset
När allt går åt skogen en stressig
dag, dra dig då undan någonstans
där det är lugnt och mörkt,
och lyssna till din andning
medan du glider in i ett
avslappnat tillstånd.
 
 
 
Hej där 
 
Jag fick just syn på att det bara är vi igen, Det var helt otroligt att på
två dagar var min blogg väl läst av ett par stycken till,
Men nu är det som det ska.
Du och jag och mina ord.
Vi kör.
God morgon
Jaha ja 5 minuter i 5, god morgon nu är det ju så att vi skall upp.
In i duschen och sen är det ju bara att fixa frukost.
Ingen stress i dag jag jobbar kväll.
 
Så är dagen igång och jag kollar lite mail och annat skit på FB.
Händer massor med saker innan ... eller NOT.
Planerar för stor köp och skriver lista.
 
Willys får besök av mig och 2500 tusen fattigare men med
6 kassar förnödenheter. Bra deal tycker jag.
Men gud vad det var tungt att bära hem, tur
att man fick hjälp upp.
 
Så in med skiten och tar en lunch, lasagne.
Nu kan man ta en kaffe och njuta av eftermiddagen tills jag
skall iväg till jobbet.
 
Min uppgift denna vecka är att komma iväg till gymmet.
Har då packat väskan och tagit fram gymkortet.
Nu skall jag bara ner och börja.
 
Det är nu min tid i bilen till jobbet.
Kommer lagom så jag hinner med en kaffe.
Står i köket i dag och det kan ju vara bra.
Får då rå mig själv lite och det är INTE fel.
 
Kvällen löper på som bara det kan gå,
bra. Det är Lena D och jag på A - sidan.
Annette och Dipa på B, vi har en intro också så
lagom med folk.
 
Sluta 20.30 och tar mig hemåt nu, skönt.
Ingen trafik inga hinder bara lugnt och säkert.
 
Väl hemma frågar gubben varför jag kommer nu????
Hallå jag har slutat vad tror du???
 
Lite kvälls fika lite snack med familjen och lite si och så.
Nu skall vi krama kudde. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0