Ny start

 
TISDAG
131008
 Nils
Grattis
 Min träning
 
 Dagens citat
 Bestäm ditt eget
schema
 
Det som sätter upp sitt eget
schema och inte låta andra bestämma
takten för mycket finner
lättare tid till lugn och ro.
 
 
Hej där 
Vist kan det ta emot att gå till gymmet, men när man
är stressad och har ett extra på slag så är det en pina.
Men ..... jag var där i dag.
En stor klapp på axeln till mig.
Nu är dagen igång.
 
 
God morgon
 
Jo då nu skall jag upp och ner på gymmet, lycka till säger jag bara.
Detta skall bli en ny start på en härlig höst och vinter.
 
Så upp och hoppa, en snabb frukost och sen i väg.
Känns konstigt men nyttigt.
Lite stressande och orolig för att det skall vara mycket folk där.
Men så farligt var det inte.
Så nu är jag på denna löpbana igen.
 
Hem peta i sig lite kaffe och vatten. Det är en härlig dusch som väntar.
Så jag fick i dag passa Linus en kort stund själv i dag. 
 Ingenting hände och han sov som en liten skit.
 
Nu är det lunch och spagetti står på menyn.
Mätt och belåten tar jag en kaffe.
Vila på maten och invänta tid att bege sig till jobbet.
 
Lugnt på jobbet och inga konstigheter.
Jobbar med Agneta, Tove och Eduardo.
Kvällen gick så bra så.
 
Nu är det hem som gäller, Susanne P skall ner till Norsborg först.
Sen är det bara hem som gäller för mig.
Fika med familjen och sen krama kudde. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0