Oj vart tog Oktober vägen?

 
ONSDAG
131030
Elsa & Isabella 
Grattis
 Till alla som är mina vänner får en i dag.
 
 Dagens citat
 Överlåt samvetslöst
åt andra
 
Ju mer du delegerar, desto bättre
och gladare blir du i längden.
 
Och ju mer du överlåter åt andra,
desto mindre press behöver du
leva med.
 
Hej där 
Som det är nu är det bara korta in lägg.
Jag är sjuk. 
God morgon 
Ligger i sängen hela dagen.
Sover och tar Alvedon.
 
Febrig och ont i hals och öron.
Vilket skit.
 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0