Sjuk

 
MÅNDAG
131028
 Simon & Simone
Grattis
Till mig,
bara till mig 
 
 Dagens citat
 Säg en komplimang
 
Du finner att de goda känslor
som flödar från den är lika
mycket dina som mottagarens.
 
Hej där 
En dag som är besvärlig som fan.
Ont i huvudet och halsen
Hemma sjuk i dag. 
God morgon 
Fan .... jag vakna halv fyra. VA halv fyra.
Vad skall jag göra uppe klockan halv fyra???
Det är bara att massa sig upp och få tag i dagen.
 
 
Frukost avklarad.
Dusch avklarad.
Kaffekopp nr: 2 avklarad.
Så nu skall vi se vad alla har skrivit på FB.
 
 
Oj vad tjock i halsen jag är.....
Detta fungerar inte jag måste se vad som händer här.
Barn baciller som heter duga.
Kan inte gå på jobbet med denna förkylning.
Ont ont ont.
 
 
Lämna Jolin vid åtta, kör hem.
Tar en kaffe skall till läkaren nu på morgonen.
Nä inge bra har feber FAN.....
Ringer jobbet.
 
 
 
Går till läkaren och snackar hit och dit.
Massa saker om återhämtning och annat skit.
Min mammas bortgång har halkat bak.
Min stora förlust är inte med,
varför??
 
 
Nu är man hemma igen, skall ta det piano i dag, har svett attacker.
Feber i stigande orm, detta kan aldrig vara nyttigt.
 Oj då det är inge bra detta.
Nu skiter jag i denna dag och lägger mig ner på sängen,
det är ingen ide att ens försöka med något.
orkar inte.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0