Slappar dag för många.

 
FREDAG
131005
 Bror
Grattis
Hösten 
 
 Dagens citat
 Lägg upp fötterna
 
Det ligger mycket mer i den
enkla åtgärden att lägga upp
fötterna än enbart en förbättrad
cirkulation
 
Det leder snabbt till en känsla
av avslappning.
 
 
Hej där 
En dag till ...
Det är så bra att ha dig vid min sida som läser detta.
Vi kör denna dag och känner
glädjen, sorgen, frustratonen
och allt annat tillsammans. 
God morgon
Vakna relativt tidigt i dag, men inte nödvändigtvis med klockan.
Nä av mig själv var det. Var väl hungrig eller något.
Man får gå upp och man får inta frukost med tända ljus på bordet
och skön stämning.
 
 
Det är lite rusch i köket framåt 7.30, herrskapet skall i väg och
det är massa hit och dit, packande, duschande och en glad unge.
Så det är datin som gäller i dag för mig och Ari.
Bilbesiktning och lunch.
 
 
Bil tema för att handla lampor till min bil. Och ett relä till hans bil.
Snacka om att behöva fortsätta laga en bil som har varit på verkstad.
Dagen rullar på så jag med den.
 
 
Jag och gubben for farm och åter i fyra och en halv timme med bilen.
Vi var vid Bil tema, Norsborg fixa lampor. Heron för lunch sen till Merkonomen,
Massmo. Där ner till bilprovning i Fittja. Tillbaka till Bil tema och sen till
Bauhaus. Sen for jag till jobbet och gubben hem. 
 
Ett arbets- pass på kvällen bara till åtta. Det kändes som man kom hem
skit tidigt. skönt. Gubben sover och barnen gör sitt.
Dom spelar Buzz
 
Nu blir det att krama kudde och sova. 
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0