Vecka 42

 
MÅNDAG
131014
 Stellan
Grattis
 
 
 Dagens citat
 Andas långsammare
 
En djupt avslappnad person
andas bara fem till åtta gånger
i minuten. Genom att sakta ner
andhämtningen till det antalet
blir du snabbt avslappnad.
 
 
Hej där 
 Oj oj oj vad dagarna glider fort fram.
Har du också en känsla av att man inte hinner med??
Denna vecka kommer och snart är den förbi.
God morgon
 
Vakna till med ett lätt ryck klockan 05.40 .... VA!!!!
Oj det var nog sömntabletens förtjänst, hahahaha.
Då är denna dag i gång så det är bäst att jag hänger på.
 
Allt i sin ordning,
1. Duschen
2. Frukost
3. Koll på Facebook
 
Det är måndag och ett läkarbesök står först på agendan, nej fel,
det blir ju nr: 4. Så är det rätt, en promenad till vårdcentrealen
och ett besök på en timme.
 
När jag skulle gå hem mötte jag Camilla som skulle dit.
Då passar man på att äga ett barnbarn en stund.
Man tar de chanser man har även om det rör sig om tjugo minuter.
Jag greppar alla minutrar.
 
Som här om veckan när jag fick grepp Lukas i några minuter.
Fan vad mysigt de var.
 
 
Nu tillbaka till dagen M som i måndag,
hehehe
 
Vi åt en lite hema lagad lunch och sen körde jag ut dom till Länna.
Dom skulle äta middag med några vänner och
jag skall jobba kväll.
 
Han inte stanna då jag skall få bli knådad på ryggen av vår massör.
30 minuter i himmelriket, vad skall man säga??
En kopp kaffe och man är redo för jobb.
Kvällen löper fint och jag har allt under kontroll.
 
Då skall jag hem och ta en titt på TV
gå ner i varv och allt är så där bra.
Slut på dagen.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Sov gott och dröm fina drömmar om fina saker.
Jag älskar er alla.
 
 
 
 
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0